Kontaktirajte nas ->

Lead generation taktike za najboljše rezultate

Avatar objavil BlaM v Tehnologija 05.10.2021

Največji izziv, s katerim se srečujejo podjetja, je pridobivanje novih in kvalificiranih leadov. Potencialna stranka obišče vaše spletno mesto. Imate nekaj sekund, da pritegnete njegovo pozornost. Če ne pripovedujete preproste zgodbe, ki vzbuja čustva, tako pustite, da potencialne stranke oziroma leadi “uhajajo” iz prodajnega lijaka.

Podjetja delujejo v različnih industrijah in naslavljajo različne kupce, številne raziskave pa kažejo, da se uporabniki na spletni strani najdlje ohranijo, če so informacije predstavljene kot zgodba. Za vas smo pripravili nekaj nasvetov, kako na najbolj učinkovit način pridobiti nove leade. Ne glede na to, za kateri predlog se boste odločili, ne pozabite na testiranje, merjenje uspešnosti in izboljševanje.

Lead generation

Povejte bistvo

Raziskave kažejo, da približno 55 % obiskovalcev na spletnem mestu preživi manj kot 15 sekund. Torej bi morala pristajalna stran takoj odgovoriti na dve vprašanji:

  1. Kakšno rešitev predstavlja vaša storitev ali izdelek?
  2. Kako vaše podjetje izboljšuje kakovost življenja svojih strank?

Raziskave kažejo, da približno 55 % obiskovalcev na spletnem mestu preživi manj kot 15 sekund. Torej bi morala pristajalna stran takoj odgovoriti na dve vprašanji:

Prebudite čustva

Čustva so pomembnejša od logike in razuma. Če svojo storitev ali izdelek predstavite na tak način, s katerim se bo uporabnik lahko poistovetil, in ob tem uporabite še slike ter video posnetke, je to odličen način, da spodbudite domišljijo in uporabnika v trenutku navdihnete.
Vse to pa lahko storite z naslednjimi taktikami:

Blog

Blog je odlična platforma, kjer lahko pokažete svoje znanje in pomagate bralcem reševati njihove izzive. Statistika pravi, da podjetja, ki pišejo blog, ustvarijo 67 % več leadov kot tista, ki ga nimajo. Ob tem pa je pomembno določiti časovni interval objav, komu je blog namenjen in pripravite uredniški načrt. Bralci se namreč hitro navadijo na določeno časovno obdobje objav, kakovostni zapisi pa pomagajo ustvarjati vaš digitalni odtis in krepi zaupanje.

digitalizacija

E-VODIČI

E-vodič je vsebina, ki jo uporabnik lahko prenese z vaše spletne strani. Ponavadi so na voljo v PDF obliki, bralcu pa zagotovi uporabne informacije. Vsebina takšnih vodičev je poglobljena, pomembno pa je, da v njih ne oglašujete vaših storitev, pač pa le izobražujete in tako ustvarjate dodano vrednost za uporabnika.

INFOGRAFIKE

Ljudje imamo radi vizualne predstavitve različnih informacij. Podatke lahko predstavite preko infografike, uporabite prave številke in podatke, ki bodo bralcu povedale nekaj novega. Hkrati pa so infografike enostavne za deljenje preko družbenih omrežij in drugih kanalov.

E-MAIL

E-novice so med uporabniki še vedno zelo priljubljene. Z zgornjimi taktikami, ki smo vam jih predstavili, ste pridobili nove kontakte in če ste v obrazce vključili tudi prijavo na novice, imate dovoljenje, da jih obveščate o želenih vsebinah. Ob tem pa upoštevajte privlačnost naslova v e-novicah ter pazite, da je vsebina relevantna, da rešuje določen problem in predstavlja dodano vrednost za uporabnika.

Za več informacij kako pridobiti kvalitetne leade ali optimizirati vašo spletno stran za boljše konverzije nas kontaktirajte na info@blam.si, z veseljem vam bomo pomagali.