Kontaktirajte nas ->

Kako naj s pomočjo spleta pridobim potencialne stranke v fizično poslovalnico?

Avatar objavil BlaM v Tehnologija 07.02.2022

To je vprašanje, ki ga dobimo pogosto zastavljenega. Pred dnevi smo objavili Facebook objavo, kjer smo se dotaknili Local SEO optimizacije in kako vam lahko le ta pomaga povečati število strank v vaši poslovalnici.

Danes se bomo v tej blog objavi dotaknili Local SEO malenkost bolj podrobno in vam dodali še kakšen nasvet, kako obiskovalce spletne strani privabite, da vas obiščejo v vaših poslovalnicah.

Lokalna seo optimizacija

Zakaj je Local SEO pomemben?

Local SEO je pomembne, ker je več kot 46% vseh iskanj na Googlu lokalnih, kar pomeni, da uporabniki iščejo nekakšne informacije povezane z določeno lokacijo kjer se nahajajo. Kar 88% uporabnikov se na podlagi lokalnega iskanja odloči, da še isti dan obišče fizično lokacijo.

Vas še vedno nismo prepričali? Potem naj vas prepriča dejstvo, da so lokalna iskanja na Googlu v zadnji fazi nakupnega procesa, ko se potencialna stranka odloča za nakup. To so hitra iskanja najbližjih lokacij/ poti. Spletni uporabniki smo vsak dan bolj razvajeni in vsak dan bolj odvisni od Googla, saj so informacije tako hitro in lahko dostopne. Vse manj časa investiramo v dejanska iskanja in raziskovanja bližnjih poslovalnic, saj nam Google vse informacije zelo hitro servira takoj, ko te informacije potrebujemo. Vse na enem mestu. Točno lokacijo poslovalnice, ki jo iščemo, navodila za pot, obratovalni čas, ocene uporabnikov, kontaktne podatke in fotografije.

Ko v Google vpišemo neko lokalno poizvedbo, nam ta prikaže najbolj relevantne rezultate, praviloma nad klasičnimi organskimi zadetki. To so trije zadetki, ki so na vrhu pripeti k zemljevidu. Tako imenovani local snack pack.

Lokalna seo optimizacija 2

Torej, če imate fizično poslovalnico, mora vaš cilj biti, da se, ko nekdo išče vašo storitev, pojavite med prvimi tremi zadetki. Zakaj? Ker ti zagotavljajo največjo vidnost in izpostavljenost v iskalniku in generirajo več kot 30% vseh klikov na prvi strani zadetkov. To je vaša priložnost, da prepričate potencialno stranko, ki išče lokalno, že točno ve kaj potrebuje in kje potrebuje, ni pa se še odločil za ponudnika.

Iskanja s ključnimi besedami »blizu mene« ali v »kraju« so vedno bolj popularna, vi pa zamujate veliko priložnost, če vas ob tem iskanju ne najdejo. To lahko spremenite tako, da si uredite local SEO. Spletno stran optimizirajte, tako da boste povečali vidnost v iskalnikih in tako pridobili uporabnike, ki iščejo visoko specifična lokalna iskanja, kot so »trgovina s tehniko blizu mene«, »italijanska restavracija v Mariboru«, »trgovina z rezervnimi deli Murska Sobota«.

Lokalna seo optimizacija 3

To lahko uredite v nekaj korakih:

  • Uredite in optimizirajte svoj Google My Bussines profil
  • V naslednjem koraku morate raziskati ključne besede in vaši spletni strani urediti on-site SEO optimizacijo.
  • In še, poskrbite za povratne povezave, lokalne omembe ipd.

Korak 1: Uredite in optimizirajte svoj Google My Bussines profil

POMEMBNO! Predpogoj, da se sploh lahko lotite optimizacije in ciljate na prve tri zadetke pri zemljevidu, je da imate spletno stran prilagojeno mobilnemu prikazu. Za prikazovanje v snack pack-u Google uporablja mobile first indeksiranje, če vaša stran ni optimizirana za mobilni prikaz, potem je ves vaš trud zaman. Torej, najprej poskrbite da bo vaša spletna stran dostopna preko mobilnih naprav, hitra in odzivna.

Če je vaša stran prijazna mobilnemu prikazu, lahko preverite tukaj

Ko ste se prepričali, da je stran prilagojena mobilnim prikazom, se lahko lotite urejanja Google My Bussines profila. Kje se to nahaja? Tukaj

Lokalna seo optimizacija 4

Ta profil omogoča, da se med rezultati pojavljajo tudi podjetja, ki še nimajo svojih spletnih strani. Še vedno pa obstaja dejstvo, da kljub tej možnosti, več kot 50% lokalnih podjetij še ni vzpostavilo profila na Google My Bussines.

Informacije, ki jih vpišete v svoj profil (pazite, da bodo vsi vneseni podatki pravilni):

  • ime podjetja,
  • naslov (če imate več lokacij, jih urejate znotraj skupine lokacij v svojem Google My Bussines profilu),
  • glavno dejavnost,
  • kontaktne podatke.

Ko ste ustvarili račun, je potrebnih še nekaj dodatnih korakov. Verificirati morate lastništvo svojega profila, a ga boste lahko upravljali brez težav. To storite s posebno kodo, ki jo dobite po navadni pošti, naročite pa jo preko profila. Ko jo dobite, preprosto kodo vpišete in profil je verificiran. V svoj profil vključite vse dodatne informacije, s katerimi razpolagate:

  • fotografije lokacije, izdelkov,
  • opis dejavnosti, ki jo opravljate,
  • povezave do vaših spletnih strani,
  • dodatne kontaktne podatke,
  • čas poslovanja …

Poskrbite, da boste redno posodabljali te vnesene podatke. Za vsako spremembo lokacije ali kontaktnih podatkov, je potrebno popraviti tudi v profilu, da ne zavajate vaših potencialnih strank. Kontaktni podatki, ki jih vnesete v vaš Google My Bussines profil naj se ujemajo s podatki na vaši strani in s podatki, ki jih imate na družbenih omrežjih.

Kako lahko še poskrbite za večjo vidnost? Pridobite oceno strank, odgovarjajte na ocene in komentarje na vašem profilu ter redno objavljajte novosti, fotografije, zanimivosti druge vsebine.

Korak 2: V naslednjem koraku morate raziskati ključne besede in vaši spletni strani urediti on-site SEO optimizacijo.

Ko imate vaš Google My Business optimiziran, je dobro da optimizirate tudi vašo spletno stran. Zakaj? Zato, da boste poleg snack pack-a, dobro rangirani tudi v organskih rezultatih.

V kolikor se boste osredotočali na lokalna iskanja, bo vaš cilj za iskanje ključnih besed vaša storitev in lokacija (»italijanska restavracija Maribor«, »kozmetični salon Ljubljana«, »hotel Podravska regija«). Teh iskanj je mesečno sicer več, je pa večja tudi konkurenca. Če pa se osredotočite na dolgorepe ključne besede, ki so sicer manj iskane, so pa zato lahko bolj relevantne (»italijanska restavracija s parkiriščem Maribor«, »kozmetični salon za moške Ljubljana«, »hotel, ki sprejema živali Podravska«). Ko se lotite optimizacije, morate razmisliti kakšne so vaše prednosti pred konkurenco in narediti raziskavo ključnih besed, ki so relevantne za vaš posel.

Lokalna seo optimizacija 4

Ko boste imeli seznam ključnih besed, ki so za vas relevantne, se lotite on-site SEO optimizacije.

  1. Ključna beseda naj bo v meta naslovu, meta opisu, URL-ju in H1 (naslovu).
  2. Naj bodo vaši URL-ji kratki in jasni.
  3. Glavna ključna beseda naj bo vključena na domači strani.
  4. Ne pozabite na osnovne podatke, kje vas najdejo in kdaj ste na voljo.
  5. Pozor! Če imate več lokacij je dobro če za vsako poslovno enoto pripravite podstran z vsemi podatki (lokacija, kontaktni podatki, odpiralni časi, opis poslovalnice, fotografije ipd.). Predstavitveni tekst naj vključuje ključno besedo relevantno za to lokacijo, le to vključite tudi v URL strani, leta opis, H1, naslov fotografij …

Korak 3: Poskrbite za povratne povezave, lokalne omembe ipd.

Da boste bolje vidni v iskanju pomaga tudi off-site optimizacija.

Ta zajema vse SEO taktike, ki se izvajajo zunaj vašega spletnega mesta. Če na primer pišete blog ali besedilo, ki zajema informacije o vaših poslovnih partnerjih, se v vsebino na določene ključne besede dodajo povezave na druge spletne strani. Drug primer pridobivanja backlinkov je tudi ta, da lahko vi kot gostujoči pripravite vsebino za poslovnega partnerja, ta pa potem v zapis vstavi povezavo na vašo spletno stran. Ti signali iskalnikom in uporabnikom pomagajo pri zaznavanju vašega spletnega mesta in hkrati predstavljajo tudi enega izmed ključnih dejavnikov, s katerim gradite zaupanje in kredibilnost vaše blagovne znamke in spletne strani. Dobro je tudi, če vaše podatke vključite v lokalne poslovne imenike, obrtna ali kakšna druga združenja, vladne baze, družbena omrežja, ki imajo poleg vaših podatkov tudi povezavo do vaše strani.

Potrebujete konkretnejši nasvet, dobiti najnovejša ter preverjena SEO priporočila? Kontaktirajte nas na info@blam.si.